Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 24 maj 2012

Hur snurrig får man bli?

Åkte iväg till Granngården för att köpa hönsmat, halvvägs kommer jag på att jag glömt telefonen hemma, ingen större fara, men med tanke på hur opålitlig min bil varit på sista tiden så vart jag lätt stressad.
Åkte iallfall vidare och bilen skötte sig.
In på granngården, hittade ett par trädgårshandskar, provade och vidare till hönsfodret.
Sprang förbi sättpotatisen och ryckte åt mig en påse, då upptäcker jag att plånboken är borta.
Säker på att jag hade med mig den in, lätt panik.
Tar iallafall och hämtar hönsfodret och tänker att kanske jag glömde den i bilen.
Nej, bredvid handskstället hittar jag den, tack o lov! Pust!

Jag är verkligen hopplös på att tappa bort saker, glasögon, tändare, lypsyl. You name it!
I morse sprang jag och letade efter kaffetermosen som rymt, hittade den bredvid soffan...
Senil light?

Nu ska jag leta rätt på glasögonen och slänga mig i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella