Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 31 maj 2012

Målning à la Miss Khaos

Det blir lätt lite kaotiskt när jag håller på och fixar.
Som idag när jag lyckades kliva i och välta färgtråget. Himla tur att jag täckt golvet ordentligt.
Varför lär man sig aldrig!?

Apropå att inte lära sig av sina misstag, jag VET ju att det blir mycket snyggare om man tar bort alla elkontakter och kablar INNAN man börjar måla, men närå jag tänkte att det går bra med maskeringstejp.
Nope det blir inte bra.
Gör om gör rätt!

Sen kan jag tala om att Rustas lackfärg är totalt kass. Har målat listerna tre gånger nu och det blir inte snyggt.
Så nu åker jag och köper den SVINDYRA Jotun Lady, för den vet jag är bra.
Så går det när man är dumsnål.
Sen ska jag försöka att hålla styr på vart jag sätter fötterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella