Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 30 maj 2012

ONSDAG

Gavleån

Gårdagen ägnades helt åt målning, hunnit en bra bit i gästrummet.
Nu kliar det i målarfingrarna, vill måla överallt!
Skänken är iallafall klar, återkommer med foto när min nya kamera anlänt.
Som ni säkert sett har min mobil en ganska kass kamera.

I dag blev det en tur till Gävle, vad jag gillar den staden! Så mysigt med gavleån, alla fina gamla hus och massor av trevliga affärer och det bästa av allt: min moster.
Blev en lååång fikastund med bästa moster.
Med andra ord en väldigt trevlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella