Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 23 maj 2012

Projekt skänk, fortsättning

Nu är skänken betsad och vaxad, ska bara vänta på att vaxet härdar så kan jag börja montera ihop den igen.
Det slog mig när jag stod där med penseln att det är exakt samma färgnyans som skåpluckorna i mitt barndomshem hade. Mörkbetsade luckor som matchades med senapsgula vitvaror och något slags brunspräckligt golv. Hua!

Men här har jag tänkt att skänken ska matcha soffbordet som också är mörkt. Sen har jag vita soffor och väggarna ska målas i någon ljus färg, äggskal, creme, ja vi får se vad det blir.
Å då tror jag att sjuttiotalskänslan försvinner, annars får jag väl måla igen då.
Inte värre än så.

Det här blir väl mycket snyggare än dom fula träknopparna?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella