Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 6 juni 2012

God morgon

I dag har sambon tagit sovmorgon,  det kan han behöva.
Han fick ägna gårdagens eftermiddag med att laga bensintanken på jeepen.
Den bestämde sig för att börja läcka när vi precis tankat den full.
Det går ca 80 liter i tanken....

Andra spännande saker som hände igår var att hunden hittade en orm (död tackolov) som hon bestämde sig för att smaka på, mysigt värre.
Jag är iallafall glad så länge hon låter bli nålar och hörlurar!

Jag har knåpat lite mer med bildredigeringsprogrammet och faktiskt tror jag att jag börjar förstå hur det fungerar.
Ormöga och buxbom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella