Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 29 juni 2012

Jag har blivit mormor!



Fina Märta fick ett stoföl igår natt.
Önskar att det var lite närmare så jag kunde åka och snosa föl, mycket mysigare än att snosa bebisar om ni frågar mig.
Pappa till fölungen är JJ Rayban. Märta heter egentligen Amarone Classico och är e. Bugatti Hilltop - Ceylon. Så förhoppningsvis är det en liten dressyrstjärna som fötts.

I morgon bär det av till Julita där min bror ska gifta sig.
Blir till att gå upp i ottan och fixa ordning sig.
Den akuta klädkrisen har lagt sig lite och jag har äntligen bestämt mig för vad jag ska ha på mig.
Skippar den gröna klänningen, vill inte riskera en bröstchock, nog för att jag är det svarta fåret men någon måtta får det vara.
En blå somrig klänning blir det och ett par snygga kilklackar till det så ska jag förhoppningsvis kunna ta mig fram som folk.
Garderar med sjal, kofta och skinnjacka så ska jag väl klara alla väder, men hoppar gummistövlarna iallafall!
Roligt ska det bli att träffa släkten och förhoppningsvis några av brorsans vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella