Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 27 juni 2012

klädpanik

Ska på min brors bröllop på lördag.
Nu har jag total klädpanik, har en jättesnygg grön klänning som jag tänkt ha.
Men nu vet jag inte...
Är den för urringad, funkar den utan bh?
Kommer jag se ut som en transa? (Ja, det kommer jag själv tycka iallafall.)
Blir alltid så här nojjig med kläder, och särskilt klänningar. Är inte en klänningstjej.
Trivs bäst i jeans och t-shirt/linne, men antar att det inte passar på bröllop?
Även om det står valfri klädsel?
Sen var det där med skor, klackar är ju så snyggt... på andra, själv ser jag ut som en kamel när jag försöker mig på något med klack.
Sen vill man ju inte frysa ihjäl heller, det ser ut att bli regn på lördag.
Gummistövlar kanske?

Som sagt klädpanik!!!

2 kommentarer:

  1. Blev det inte bra att ta ur inläggen?
    Kom och fika sen :)
    Vi firar från 14.00.

    Puss!

    SvaraRadera
  2. nja lite rädd att tuttarna rymmer, så det blir den blå i stället.
    Får se om vi kommer förbi, har en känsla av att att Mr. T. har bråttom hem....
    Men jag hör av mig! Puss

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella