Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 4 juni 2012

Listbekymmer

Hittade inga lister med kabelkanal, så det fick bli helt vanliga.
Konstaterar också att XL Bygg inte är mycket att ha, åker härefter endast till lokala bygghandeln i skogen. Mycket trevligare OCH billigare, tyvärr hade inte dom heller "mina" lister.

Nu har sambon brottats med listerna hela dagen, jag har målat.
Vi har ett skåp som döljer proppskåpet, så det har jag slipat och spacklat och slipat lite till.
Nu ska det bara målas och få nya knoppar.

Skänken är iallafall klar och jag är nöjd. Den fick till och med godkänt av svärmor och då får man sträcka på sig.
Före, väldigt suddig bild....

Efter, (den gröna väggen ska målas i en ljus färg.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella