Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 12 juni 2012

Men va fan!

Nu har det gått bra två nätter att sova lite innan tidningsrundan, men näpp inte i dag/kväll/natt.
Så nu sitter jag vid datorn, läser bloggar och väntar på att klockan ska bli halv 2.
*Suck*
Konstigt det där med sömnlöshet, jag kan vara hur trött  som helst när jag går och lägger mig men så fort jag lägger huvudet på kudden då är jag klarvaken.

Vi har iallafall firat vår prinsessa i dag som fyller hela 9 år.
Hon har fått jordgubbstårta och massor av pussar.
Själv tog hon sig friheten att sova i sängen och bada ordentligt i ett riktigt sumpdike, tack och lov i den ordningen!
Måttligt roade över att vara med på bild.
Ja, prinsessan är en Golden retriever vid namn Agnes ifall det är någon som funderar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella