Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 5 juni 2012

Randiga köksstolar eller nått...

Medans jag väntar på att färgen och spacklet torkar (vilken evighet det tar) har jag slipat en utav kökstolarna och grundmålat den.
Nu ska jag nog ta och gömma den så inte sambon ser den,
för jag vet precis vad han kommer säga.
"- Ska den vara så där randig?"
Och ärligt talat så vet inte jag det, antagligen inte...
Men om jag slipar lite på den sen och målar med den "riktiga" färgen, då blir det nog bra?
Så här såg den i allafall ut innan jag gav mig på den, dynan ska såklart kläs om.
Loppisfynd


Måste bara visa min gulliga usb-sticka som jag hittade på Claes Ohlsson, söt eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella