Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 3 juni 2012

Regn och rusk

Riktigt trökväder i dag. Men perfekt pyssla inomhus väder.
Sambon har fixat med elkablarna i gästrummet, vilket gjort att vi varit strömlösa till och från.
Läskigt med el tycker jag. Särskilt i gamla hus där man inte vet riktigt hur allt är kopplat.
Nu är nog det mesta klart iallafall.

Jag hade tänkt måla golvlister men nu har vi kommit fram till att det bästa är att köpa nya med kabelkanal i så slipper man se dom fula kablarna.

Så får se vad jag kan hitta på istället. Kanske börja slipa köksbordet?
Först ska jag fixa lite kaffe iallafall, för snart kommer svärmor och inspekterar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella