Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 10 juni 2012

Stickor och strån




Vi har hållt på med sista finishen av gästrummet, trixa dit lister runt spisen, måla fönster och ordna dom sista elkontakterna, allt det där sista som inte borde ta så lång tid men alltid gör det.

Jag lyckades dessutom slinta när jag slipade fönsterkarmarna och fick en 1 1/2 cm lång sticka rakt i fingret, aj som f-n vad ont det gjorde.

Sambon lyckades göra brasved av min "målarstol", den som jag använt för att nå upp till taklisterna.
Den föll ihop i småbitar när han stod på den för att sätta upp elkablarna i taket. Inga personskador där iallafall!

Nu har vi gjort kväller och i morgon är det jobb för både mig och sambon.
Jag ska dela ut tidningar och hoppas att jag kan sova lite innan det är dags att gå upp.
Har haft sådana sömnproblem sista tiden att det här med nattjobb som aldrig varit något problem tidigare blivit riktigt jobbigt, vi får se hur jag klarar det den här veckan.

Hönsen har hjälpt till med ogräsrensning, väldigt snällt av dem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella