Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 3 juli 2012

Böcker, croissanter, sol och mord



Känner mig fortfarande lite trött efter helgen, eller så har jag dragit på mig en förkylning.
Hursomhelst inte riktigt pigg.
Dagen har innehållit ett besök på biblioteket letandes efter något nytt att läsa, det blev en Minette Walters och en Mari Jungstedt.
Tog en sväng förbi Lidl och inhandlade nougat croissanter också, gillar inte Lidl,  men i Hofors bakar dom i butiken och det är det enda stället i Hofors där man kan köpa färska croissanter.
Dom är riktigt goda!

Resten av dagen har jag spenderat i solen, (äntligen).
Eftersom jag nu har köpt nya gummistövlar så hoppas jag det innebär att jag inte behöver använda dem på ett bra tag!

Nu ska jag ladda med lite mys inför kvällens Morden i Midsomer.
Hoppas ni har en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella