Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 12 juli 2012

Det där gula, vad heter det nu igen....

Men vad är det som lyser på himlen? Har glömt vad det heter....
Kan det vara solen!?
Helt otroligt men eftermiddagen har faktiskt varit solig (med undantag för lite åska då)
Jag har kunnat suttit ute och solat, härligt!

I dag har jag städat i hönshuset, inte populärt bland hönsen kan jag säga,
jag skulle bli jätteglad om någon kom hem och städade hos mig!
Hönsen, som varit ute hela dagen, bestämde sig tvärt för att dom skulle vara inne när jag tog fram sopborsten och skyffeln.
Sen for dom runt som... ja yra höns, innan jag lyckades schasa ut alla.
Då stod dom utanför och blängde och kacklade upprört.
Nu är det iallafall rent och fint med nytt spån.
Jag är iallafall nöjd, hönorna såg inte särskilt imponerade ut när dom gick in och inspekterade.

Nu tjatar hunden om en kvällspromenad, så det är bäst jag tar med henne ut.
Kanske vi hittar lite kantareller!
Önskar er en trevlig kväll.

Edna och Dottie

2 kommentarer:

  1. Otacksamma typer det där tydligen! :-D Jag skulle bli väldigt glad om någon kom och hjälpte mig att röja upp här i flyttröran!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp otacksamma, men så söta så man har överseende med dem iallafall.

      Radera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella