Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 25 juli 2012

Hejsan Onsdag

Här knallar det på som vanligt, jag jobbar nätter nu igen.
Så då blir det inte mycket mer än sova, jobba, äta, sova osv...

Jag har kommit igång med löpningen även fast jag varit dålig på att rapportera om det här.
Det flyter på riktigt bra.

Min bror är uppe och hälsar på vår mamma, så jag ska (om bilen vill) ta mig hem till mamma och fika lite med dem.

Eventuellt kommer det ske en del större förändringar framöver, ingenting som är klart ännu, så jag håller det lite hemligt ett tag till....

Hoppas ni har det bra!


2 kommentarer:

  1. Nä,det förstår jag när du jobbar Natt...
    Hihi Jasså,lite Hemlisar mé ;) Ha en fin kväll!

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella