Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 13 juli 2012

Läsa bör man

Har som sagt laddat upp med böcker från bibblan.
Visst är det toppen med bibliotek, låna massor av böcker alldeles gratis!
Här i Gästrikland och Hälsingland samarbetar alla bibliotek och med ett HelGe-lånekort kan du låna böcker på alla bibliotek i hela regionen.
Du kan också logga in på deras sida och reservera böcker, kolla om boken du vill låna finns inne och om du är glömsk som jag, se en lista över böckerna som du har lånat hem.





Anna Heberleins "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva" har jag läst och den tyckte jag var riktigt bra.
Jobbig, smärtsam och jag kände igen mig i känslan man har när man befinner sig i en djup depression.
Ser framemot att läsa hennes "Ett gott liv"

Anna Janssons deckare tycker jag om, och jag gillar även TV-serien "Maria Wern.
Hammarbyserien har jag tänkt läsa länge, så nu blir det äntligen av.

Vad läser du i sommar?

2 kommentarer:

  1. Jasså du har currybakat idag. Spännande.;-) Kram

    SvaraRadera
  2. jajemen, vet fortfarande inte om jag tycker den är god eller inte...
    Sambon gillade den skarpt iallafall! Kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella