Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 11 juli 2012

Spring för livet

Äntligen har jag kommit igång med löpningen, det går inte fort och än så länge är det mer andnöd och kramp än den där härliga känslan av att man bara flyter fram och kan släppa allt annat runt omkring.
Skulle behöva ha någon som sparkade mig i röven och sa åt mig att nu springer du.
Har upptäckt en bra app iallafall som säger åt mig vad jag ska göra när jag väl tagit mig ut.
Runkeeper är toppen!
Så nu tänkte jag att om jag lägger upp en träningsdagbok här så kanske det kan ge mig en liten spark där bak?
Värt att testa iallfall.
Kommer köra intervallträning till att börja med (2 min löp. 2 min promenad.)
I dag fick Agnes följa med på löprundan, det får hon nog inte göra framöver.
Inte bara för att hon ALLTID ska bada i dom värsta smutsigaste dikena utan för att det tyvärr börjar märkas att hon inte är purung längre...
Det får bli vanliga lugna promenader för henne istället.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella