Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 4 augusti 2012

Leva på hoppet...

Rolf-Göran Bengtsson. (Foto från SVD)

Härligt väder gör att humöret är på topp!
I går var det också varmt och soligt, så vi tog fram grillen som stått mer eller mindre oanvänd hela sommaren.
Lagom tills köttet var klart kom regnet och åskan, det slår lixom aldrig fel...

I dag ska jag försöka titta lite på OS-hoppningen, det beror på om min internetkoppling vill vara med eller inte...

Plocka lite kantareller ska jag väl hinna med också, i morgon kommer Hanna och Prinssesan upp och hälsar på, tänkte jag skulle bjuda dem på kantarellpaj.
(Äter prinssesor kantarellpaj ??)
Det där ordet som börjar på G och slutar på RILLA, vågar jag inte säga högt, men kanske, kanske...


Men först ska jag nog njuta i solen en stund med ett korsord eller två.

Ha det gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella