Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 28 september 2012

På jakt efter pärlspont...

Vår druvfläder, vacker men giftig.

I dag har vi inhandlat lite mer material till köket, färg, färg och lite mer färg!
Pärlspontsskivor stod också på inköpslistan men det fanns inte hemma på Byggmax, vi får ta en tur till den lokala bygghandeln igen. (Att vi aldrig lär oss.)
Gillar ju inte ens Byggmax, blir alltid irriterad och får sällan med mig det jag behöver hem. *Morr*

För övrigt har jag rejäl träningsvärk i armarna efter att ha agerat flytthjälp åt en vän igår.
Så nu ska jag inta soffläge och vila mig i form tills i morgon då jakten på pärlsponten fortsätter!
God kväll mina vänner!

1 kommentar:

  1. Vi har 3 bitar pärlspont, som jag kan mäta om du vill.
    Om ni vill ha den kan ni få köpa den billigt.
    Kram!

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella