Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 2 oktober 2012

Slummernost*


Har inte varit vidare pigg i dag, hängig, trött, sur och grinig.
Håller på att sluta röka så det kan vara där skon klämmer.
Försöker få något vettigt gjort här hemma, men virrar mest runt tycker jag...
Tog med mig hunden och kameran ut på en långpromenad, efter att ha konsulterat internet för att kontrollera att  älgjakten inte börjat än.
Jag är nämligen mer rädd för skjutgalna älgjägare än för björn och varg.

Tänk vad en promenad kan göra skillnad, eftermiddagen har gått mycket bättre!
Sen ringde bästa Hanna med ett minutiöst schema för helgen, det blir nog bra!
Ska bli så kul att träffa henne igen!



*Slummernost = Hängig, ur form (ett ord min mamma brukar använda)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella