Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 29 november 2012

Ett TV-tips

I natt så slog sömnlösheten till igen, mycket irriterande och jag kan inte komma på någon anledning till den heller, var riktigt trött när jag gick och la mig men sen var det omöjligt att sova.

Det blev en hel del TV-tittande istället....
Vet inte hur det är med er, men jag tittar väldigt sällan på 1 eller 2:an.
Det blir mest Greys Anatomy, Revenge, och andra amerikanska serier som oftast går på 3:an eller 5:an.
Hursomhelst så fastnade jag framför ett program som heter Historieätarna och går på SVT1
Det programmet som jag såg handlade om 70-talet.
Frossa i sjuttiotalsmode, politik och så klart mat.
Aladåber, flygande jakob och fondue.
Kolla in den serien, så kul!
I kväll kl.21.00 på SVT1,  handlar det om 1880-talet.
Läs mer här >>

Bild från SVT.

3 kommentarer:

  1. Ja, jag såg att den skulle gå!
    Den verkar rolig....
    Kram och ha en fin advent!
    Sofia

    SvaraRadera
  2. Mannen min brukar se den...hann se lite från 70-talet...
    Idag har det snöat hela dagen så jag har hållit mej inne o pysslat...nu väntar jag på att maten ska bli klar....det blir enkelt ikväll, hemmagjord biff, med kokt potatis o lingonsylt...men det är
    gott ;))
    Senare ikväll blir det lite mys och Så mycket bättre på Tvn...
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha, ha! Ja, visst är det roligt :)

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella