Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 24 november 2012

Köksrenovering

I dag har vi inhandlat golvet till köket, jag är så nöjd, hoppas att det håller i sig när det väl är lagt också!
Vi har inte tagit något lån utan försöker ta lite i taget med köket, det gör att det kommer ta lite tid innan allt är klart.
Men jag känner redan nu att det är så mycket ljusare och mer trivsamt än tidigare och det trots att det är rätt rörigt, förstå vad jag kommer trivas när det är klart!
Hoppas ni har det bra, nu ska jag fortsätta med att spika panel!
Kramar

Grundmålad panel
Köksgolv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella