Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 4 november 2012

Nu blev det kväller...


Fy vad fort det blir mörkt på dagarna nu, hade tänkt mig en promenad nu på eftermiddagen men vips så var det mörkt!
Å här i skogen blir det verkligen mörkt.

Gårdagens middag hos svärmor var jättetrevlig, massor av god mat och mycket skratt!
Jag var chaufför och fick smaka alkoholfritt rödvin för första gången, det var riktigt gott.
Vi fick vårrullar till förätt, lammstek och potatisgratäng till huvudrätt och en riktigt mäktig och god chokladkaka med hallonsås och vispgrädde i efterrätt.

Snön har smält bort nu och vi har haft varmare väder igen, skönt.
Lite snö runt julhelgen räcker tycker jag.
Ha det gott kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella