Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 9 november 2012

TGIF!

Hejsan!
Kallt som sjutton idag, eller det beror väl på vad man jämnför med.
Men minus sex grader hade vi i morse....
Den här bilden togs faktiskt häromdagen, kan man inte tro när man tittar ut i dag!


Dagen har spenderats mestadels med väninnan M, och det har varit riktigt trivsamt.
Nu ska vi strax försöka styra upp någon middag och sen blir det en lugn fredagkväll framför TV:n.
I morgon ska det tas nya tag med köket....
Jag ska även prova på att laga "pulled pork", det blir spännande.
Vad har ni för helgplaner?

Kramar från mig!

1 kommentar:

  1. Har precis blivit bjuden på lasagne av mannen...jättegott var det o jag är propp mätt :)
    Helgen blir lugn...lite smygstart på att julpyssla bara...annars blir det fredags o lördags mys.
    Stor kram Bia

    Ps. Glöm inte farsdag på söndag !

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella