Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 16 december 2012

Lite dagen efter Julgalan....



Hur har ni det så här på tredje advent?
Här är det lite småsegt efter att ha spenderat gårdagskvällen på Julgalan i Sandviken.
Tror halva Gästrikland var där, otroligt mycket folk och ett evigt köande överallt.
Men annars en väldigt trevlig kväll!

I dag har vi inte fått så mycket gjort, och jag tror jag fortsätter i den stilen.
Vi slet faktiskt rätt rejält i köket fredag eftermiddag och lördag förmiddag.
Sambon är ute och plogar bort snön, och nej det är inte synd om honom.
Han älskar att skotta med fyrhjulingen. (Knäppis).

Ha det gott och ät mycket julgodis nu och glöm inte Ernst kl. 20.00

2 kommentarer:

  1. Julgodis: Check!
    Ernst: Check!
    Snöskottning: Check!
    Ha en fortsatt fin söndagkväll!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Jag missade Ernst...såg ett annat bra program istället...sista avsnittet kunde man ju inte missa...
    Ska se på honom ikväll på Tv4play istället...
    Ha det gott i julruschen vännen!
    Kramen

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella