Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 13 januari 2013

En kylig söndag....


Kallt idag, ca 13 minus...
Vi har mest kurat inne, jag har bakat och sambon har kört undan lite ris ute, resten av dagen har vi eldat och tagit det lugn.
I går var vi till mamma och firade hennes och brorsans födelsedag.
Mysigt att träffa mina brorsdöttrar också, det blir inte så ofta.

Inte har jag städat bort julen som jag tänkt göra idag, får ta det i veckan i stället...

Hoppas ni har en skön söndag!
 
♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Kikar in för att önska dej en bra start på nya veckan...ser att vi har samma ljuslykta..blir sånt fint sken i den tycker jag:))
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Vi hade en julstjärna kvar till september förra året innan vi tog bort den... hahahahha så du hinner! ;-)

    Vad fint köket blir, riktigt imponerad!

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella