Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 6 januari 2013

Håller kvar julen liiite till

Värst vad alla har bråttom med att städa bort julen!
Jag myser då en vecka till med vår fina gran och resten av pyntet.
Nu har jag inte så överdrivet mycket pynt så det kan vara därför jag inte tröttnat än.
Men längtar efter våren det gör jag!
I morgon ska jag och mamma i väg för att inhandla lite födelsedagspresenter till bror och även fixa sista julklapparna till hans barn, japp det blir till att fira jul igen nästa helg med mina syskonbarn.
Så här drar vi ut på julen in i det sista!

3 kommentarer:

  1. Så härligt! Vi håller också ut trots att endel åkt tillbaka på vinden. Granen och stakar får vara kvar fram till "Knut".
    En mysig söndagkväll önskar jag dig!
    //Hanna

    SvaraRadera
  2. Hade jag inte haft tenta nästa måndag och behövt ägna helgen före åt intensivt tentaplugg hade jag väntat med att plocka bort julen till nästa söndag, men den fick åka bort idag för att slippa stressa. Hade verkligen gärna njutit av granens mysbelysning ett tag till, det blir alltid så mörkt tycker jag när man plockar bort all julbelysning!

    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  3. Man gör som man känner för, eller hur fniss...
    Jag har ljusslingor kvar ett bra tag till...men det andra är bortplockat! ;)
    Idag har jag tvättdag, så här tvättas det för fullt ;))
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella