Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 23 februari 2013

Älgbiffar o lördagsmys

Å vad jag har sovit länge i dag!
Hasat runt i pyjamasen halva dagen medans sambon har försökt att sätta tillbaka hängrännorna som rasar varje vinter.
Men på eftermiddagen har jag varit mer effektiv, jag har omvandlat dryga kilot älgfärs till köttfärssås och pannbiffar.
Planterat om alla chiliplantor och sått lite fler fröer.
Nu har jag en vitlöksdoftande potatisgratäng i ugnen och rött vin i glaset.
En bra början på en lördagkväll tycker jag.
Tror inte vi kommer titta på mellon ikväll. Mitt tips är Miss Fishers murder mysteries på kanal 9 i kväll
Kl. 22.15.
Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella