Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 12 februari 2013

En ljusare tisdag



I dag har allt känts lite ljusare och lättare.
Kom till skolan i god tid och hann njuta av tystnaden och en kopp kaffe, alltid skönt med en mjuk start på dagen.
Sen var det dags för mattelektion, matematik är inte min starka sida.
Men efter att ha trasslat med lite ekvationer och fått friska upp minnet när det gäller trigonometri, så har dagen bara flugit iväg.

I slutet av veckan ska vi eventuellt få gå ut i verkstaden, lite skräckblandad förtjusning måste jag säga. Hur mycket kommer jag ihåg? Men det ska bli kul att få stå vid de manuella maskinerna igen.
Hoppas ni också haft en bra tisdag!


♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Här kastas jag in i en ny blogg med jättefin bild på favoritblomman.
    Måst nog läsa vidare, jag blev så+ nyfiken på vad du gör.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Trevligt att du tittade in hos mig!

    Härlig bild!
    Blev ju lite nyfiken så jag har suttit här en stund och kikat på dina inlägg.

    Fin blogg!!!

    Ha en fin dag!
    /Heléne

    SvaraRadera
  3. Jag har också gula tulpaner idag.:-) Kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella