Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 4 februari 2013

Snart ett år sen

Kom att tänka på att det snart är ett år sedan jag började blogga.
Anledningen till att jag började är ingen rolig historia och bekräftar väl klyschan/talesättet:  "Inget ont som inte har något gott med sig."

För det är riktigt kul att blogga, det fungerar som någon slags terapi och jag har fått nya nätvänner! *vink, vink till er*.
Det trodde jag nog inte när jag började skriva, då var bloggen mest en slasktratt.

Ibland kan jag känna att min blogg är rätt spretig, allt från verkstadsteori till stickning lixom!
Men sån är ju jag!
Så ni som läser får ta mig och min blogg som jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella