Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 23 mars 2013

Ont, ont...

basilika, odla egen mat, självhushåll, hållbar, permakultur
Lite småsuddig mobilbild på min egenodlade basilika

Hej och hå, vackert väder och hyfsad temperatur ute, sambon är ute i skogen med grannen och drar hem vindfällen. Själv ligger jag på soffan och har ont i foten, eller rättare sagt jag har inte ont i foten så länge jag inte går på den. Men när jag går på den så gör det jävligt ont. Har ingen aning vad jag gjort. Mycket mysko.
Jag får väl serva gubbarna med lite fika istället, när jag inte kan vara med och hjälpa till.

Jag lyste hedemoraäggen igen och av 15 ägg verkar det vara fart i 9 stycken, vilket jag tycker är helt ok, med tanke på att det är postorderägg. Man vet inte hur mycket posten har bråkat med paketet innan det kom hit.
Håll tummarna att det är flest hönor nu!
Hoppas att solen lyser på er också och att ni har en fin lördag.

1 kommentar:

  1. Kikar in och hoppas att det onda i foten går över snart.
    Spännande med äggen!!!!

    Ha en fin Lördag/Heléne

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella