Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 25 maj 2013

Good morning sunshine!

Jag är uppe tidigt i dag, sitter på altan och njuter av morgonsolen och den första koppen kaffe.
Lyssnar på fågelkvitter, andas in doften av hägg.
Jag har redan hunnit med att rensa i växthuset, rensat i rosrabatten och lite annat trädgårdspyssel.
Skönt med en tidig start ibland.
I dag ska vi börja med hönsgården och kanske vi tar en tur till viken för att kolla på cruisingen där.
Hoppas ni får en solig lördag!
Kram

1 kommentar:

  1. Hönsgård...det önskar jag mig också!
    En rejäl kopp kaffe ska det vara, och starkt kaffe!

    Egentligen är jag ingen morgonmänniska men genom jobbet kliver jag upp väldigt tidigt för att hinna rasta hunden ordentligt.
    När det blir helg vaknar jag samma tid och jag måste erkänna att det är härligt att vara uppe tidigt den här årstiden.

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella