Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 4 maj 2013

Helgens aktiviteter

Här ägnas varje ledig stund åt trädgården, det blir därför inte så mycket uppdateringar här på bloggen.
I dag tar jag dock en paus från trädgården då jag och M ska åka på bilmässa i Sandviken. Det är veteranutställning, cruising och bakluckeloppis. Kul ska det bli!
I morgon blir det en tur till Möklinta och hönsbytardag.
För övrigt så verkar det vara otroligt mycket evenemang inbokade just den här helgen, om jag hade haft tid så skulle det varit skoj att besöka Gävles scrap och stämpelmässa.

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Låter som en trevlig helg!
    Bakluckeloppis är kul o hönsbytardag har jag aldrig varit på men ska försöka komma iväg på någon!
    Kul att kika på höns o träffa andra med samma intresse!

    Ha det fint!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella