Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 29 maj 2013

Kokosolja is the shit!

Min nya favorit är kokosolja.
Det finns ingen hejd på vad man kan använda den till:
Deodorant
Hårolja för torra toppar
Hudcremé (Ska ge ett visst solskydd, osäker på huruvida det stämmer.)
Läppbalsam
mm.mm.
Den går naturligtvis att äta också, det är visst poppis bland LCHF-anhängare.
Det som jag provat senast är att olja in mitt soffbord med den.
Alla fula gamla ringar efter glas och muggar försvann! Å det luktar ljuvligt av kokos i vardagsrummet.
Dagens husmorstips kan man väl säga!

1 kommentar:

  1. Kokosolja har jag inte hört talas om förrän nu, men den ska jag hålla utkik efter. På mitt huvud finns både torra läppar och hårtoppar!
    Tack för tipset och kramar!
    Cia

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella