Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 15 maj 2013

SOL

Jag tror sambon tog ut semester i rätt tid. Vackert väder har han haft hela tiden!
I dag har jag äntligen rensat klart alla rabatter, det känns skönt. Nu är det bara att hålla efter resten av sommaren. Men har man väl klarat av stora vårrensningen så brukar det gå rätt lätt.
I år satsar jag på köksträdgården och grönsaker. Till och med altan domineras av ätbara växter.
Alla kryddor har fått flytta till lådorna på altan. Några tomat och chiliplantor ska också få plats där.
Vår minifontän är på plats och det är så härligt med porlande vatten även om man blir kissnödig stup i kvarten!
Potatisen kom i backen igår och hönsen var då väldigt närgångna. . .
Måste se till att skaffa en inhägnad åt både höns och trädgårdsland.
Hoppas ni också fått lite sol att njuta av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella