Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 10 maj 2013

Solenergi

Lite fröer som kom med posten idag
Å vad jag njuter dagar som dessa, vill inte gå in alls, så skönt med sol!
Så dagen har spenderats utomhus, jag har grejat med lite olika trädgårdsprojekt.
Planterat lite blommor, börjat ställa ordning nya komposten, förberett landet där jag ska odla pumpa i och beskurit rosorna.
Det är så härligt när man känner energin återvända efter vårdeppen.
Hoppas på soligt väder i morgon också, då ska det nog petas ner lite frön i backen.
Ha det fint!

♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. jaa det är härligt när energin återvänder...nu är det vår...fast vi har haft en dyster dag idag...regnet har hängt i luften....och den råa luften biter sej fast...usch!
    Ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella