Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 24 maj 2013

Vart sitter pausknappen??

Fredag igen! Tiden bara rusar på.
Fortare nu än någonsin, den här tiden till jag pausa allt runt om kring och bara passa på att njuta av körsbärsblom, häggen, de skira björklöven och vårblommorna.

Istället rusar jag runt bland alla måsten och försöker njuta lite i förbifarten.
I dag ska det inhandlas nät till hönsgården. Ett projekt vi skjutit på alldeles för länge. Men till helgen ska förstå spadtaget tas.

Hoppas ni hinner med att njuta lite ni också!
Trevligt helg.

1 kommentar:

  1. Håller med dig helt och hållet, jag blir som en yr höna över allt jag vill göra samtidigt som jag vill njuta...

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella