Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 15 juni 2013

God morgon

Vaknar till en härligt solig dag.
I veckan har det mestadels regnat.
I onsdags firade vi Agnes som fyllde 10 år. Helt otroligt vad fort tiden går, hon var ju nyss valp!
Jordgubbstårta o grisöron fick hon och såg inte ut som hon blivit tant än på långa vägar.

I morgon ska jag och tre tuppar bege oss till Hedesunda och deras hönsbytardag.
Förhoppningsvis hittar jag nya hem till allihop.
Men i dag ska jag bara pyssla i trädgården och njuta av VÄDRET!
Ha det gott.

3 kommentarer:

  1. Det är inte lätt det där med tupparna.

    SvaraRadera
  2. Grisöron är precis vad jag också brukar önska mig i födelsedagspresent! ;))

    SvaraRadera
  3. Ha, ha! Då ska jag köpa det till dig när du fyller år nästa gång! ;)

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella