Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 26 juni 2013

Så tomt och tyst det blev!

Nu har pappa och hans sambo åkt hem.
Vi har haft en riktigt mysig midsommar!
Grillat, fiskat, njutit av det härliga vädret och bara haft det riktigt bra.
På midsommarafton kom även min svärmor och några av grannarna tittade också förbi.
Vår "sommargranne" kom och överaskade oss med supergoda Mojitos.
Vädret var soligt och visserligen började det blåsa en del framåt kvällen, men annars var det perfekt.
Nu planerar vi en tripp ner till Pappa i augusti, något att se framemot.
Ha det gott!

♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Roligt att höra vilken bra midsommar ni haft, även om det känns tråkigt när ett trevligt sällskap åker hem. Själv är jag gräsänka när herr Fräken är på konferens men jag njuter av att ha sällskap av mig själv :-)

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella