Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 22 juli 2013

Återvinn mobilen

Jag vet inte om ni är som jag och har svårt att slänga saker och därför har ett antal gamla mobiltelefoner ligger och skräpar någonstans?
Jag har det i alla fall och sambon som är väldigt snabb på att slänga/återvinna saker tänkte ta med dem till återvinningen häromdagen.
Men vet ni vad, man kan faktiskt få pengar för sin gamla mobil.
Det finns flera företag som köper din mobil. En del mobiler få man ganska bra betalt för!
Så googla "återvinn mobilen" så får ni upp ett antal olika företag att välja emellan.
Bra både för miljön och din plånbok, sånt gillas!

1 kommentar:

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella