Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 12 juli 2013

Fredag

Vilket härligt väder vi har! Sol, sol, sol.
Dagarna bara flyger i väg som vanligt.
Tittade lite på bloggens statistik och upptäckte att de populäraste inläggen just nu är de som handlar om naturlig hår och hudvård. Kul!
Det är något jag gärna skriver mer om och det är alltid roligt att någon läser det jag skriver.
Så jag återkommer i ämnet.

I kväll ska vi på Vikingafest, får se hur det är.
Kul ska det bli i alla fall.
Hoppas ni får en härlig helg!



♥ ♥ ♥

Agnes håller sig helst i skuggan

1 kommentar:

  1. Härligt med Vikingafest. Vi fick lite av det igår då vi besökte Birka.

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella