Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 17 juli 2013

Hej, hallå!


 I går var jag och besiktigade Audin som stått i flera månader p g a för höga avgasvärden.
Å inte sjutton gick den igenom nu heller, så i dag ska jag ta en tur till Biltema för att köpa en ny lambda. Det är lambdavärdet som är för högt, och i min värld så betyder det att det är fel på lambdan, eller hur?
Sambon påstår att det inte alls behöver vara så, men nu har vi ju testa massor av annat.
Nu köper jag en ny lambda.
Inga andra anmärkningar, är inte det toppenbra för en bil som är 21 år gammal och har gått massor av mil, typ 25 000 eller nått sånt?
Håll tummarna att vi får ordning på den!
 
 
 

De här vackra rosorna fick jag av sambon för över en vecka sen och det är fortfarande lika fina!

1 kommentar:

  1. Vilka underbara rosor!!!
    Usch, vad trööökigt det är med bilar som inte funkar! Och besiktningspersonal som gnäller...
    Mycket talar för att det är lambda-fel om det är de värdena som är för höga, kan man tycka ;)
    Lycka till och hoppas att det kan åtgärdas utan alltför stor kostnad i plånbok och på tålamodskontot :)
    Kram!

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella