Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 22 juli 2013

Hej LCHF!

Jag har varit mycket skeptisk till allt som har med LCHF att göra.
Det är alldeles för mycket kött och fett som man måste äta, det kan ju knappast vara nyttigt har jag resonerat.
Utan att läsa på ordentligt har jag avfärdat dieten. Fortsatt med Viktväktarna och visst har jag gått ner i vikt men snabbt gått upp igen....
Nu har jag läst på och under ett par veckor trappat ner på kolhydraterna och nu kör vi.
Inga kolhydrater eller i alla fall mycket lite.
Är som sagt inte mycket för rött kött. Men jag älskar kyckling och fisk.
Gräddiga såser och röror är underbart gott. Ost får man också äta, brie, ädelost, gorgonzola och alla andra underbart goda ostar. Det ska nog gå bra det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella