Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 2 juli 2013

Min köksträdgård

Jag är så jäkla nöjd med min köksträdgård. Jag ska rota i bland fotona och se om jag hittar en där man ser hur det såg ut innan.
Det blev superbra med det flätade staketet och till slut fick vi dit en grind också. Lite sned och vin. . Eh, jag menar lantligt rustik och charmig blev grinden. ;-)
Hönssäkert, ja än så länge, *peppar, peppar*
Potatisen blommar och jag skördade de första små potatisarna för en vecka sen.
Lycka är att ha en egen täppa!
Jag är då väldigt glad över min.

2 kommentarer:

  1. Jättefint!!! Och grinden är hur snygg som helst.
    Jag har nyss tagit upp 3 rädisor från vårt grönsaksland :)
    Härligt att bo på landet!!

    SvaraRadera
  2. Det blev ju hur bra som helst! Vad roligt att du är nöjd och att det växer för fullt.

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella