Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 20 juli 2013

Vad som händer här just nu

Vi är på äggjakt! Hönsen måste ha hittat ett riktigt bra gömställe för äggen. Vi har inte hittat ett enda ägg på evigheter.
Vi har letat i stall, hönshus, i bersån, under altan under farstubron, och tusen miljoner andra ställen. Men inte ett endaste ägg.  Jakten fortsätter med andra ord.

Min bil gick igenom besiktningen med utmärkta avgasvärden efter att vi byt lambdasond och gjort diverse justeringar, halleluja jag har en bil igen!

Igår lyckades jag knäcka till ryggen när jag rensade i växthuset så idag blir det inte mycket gjort. Just nu sitter jag i solen och lyssnar på en ljudbok. Inte helt fel det heller.
På måndag ska jag och sambon ta tag i vikten och då testa att köra LCHF, vad tror ni om det?

Hoppas ni har det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella