Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 15 augusti 2013

Ett litet livstecken

Jo då vi lever och mår bra!
De senaste dagarna har vi snickrat en hönsgård (äntligen!). Den ska invigas idag.
Eftersom hönsen har tagit sig stora friheter på sista tiden, ätit upp en hel del av min tomat och chiliodling. Tuggat sönder massor av sommarblommor och dessutom ockuperat vår altan och använt den som toalett. Det ska med andra ord bli rätt skönt att de får en hönsgård att vara i.
Det är klart de ska få gå lösa ibland, men just nu får de hålla sig i hönsgården.

I morgon åker vi ner till Sörmland för att hälsa på min pappa och min bror. Det ska bli riktigt skoj att träffa släkten. I morgon fyller brorsans dotter år så vi åker först till dem för att fira henne. På lördag är vi bjudna på kräftskiva hos pappa. Ska även försöka hinna med en fika med bästa Hanna.
Fullspäckat schema med andra ord.

Hoppas ni har det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella