Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 19 september 2013

Inspiration!

Visst är det härligt när man vaknar med inspiration att ta tag i slumrande projekt.
Här har det varit dåligt med inspiration ett tag (och pengar att genomföra något...)
Men i dag ska här grejas i trädgården och äntligen har jag fått lite energi för några bortglömda och fula hörn i trädgården.

För övrigt så försöker jag ta reda på så mycket som möjligt av skörden från trädgårdslandet.
Vi kommer ha inlagda rödbetor, saltgurka, inlagd chili och olika pickles så det räcker och blir över kan jag lugnt säga.

Pumpor har jag också i överflöd, vi testade att göra soppa på en häromdagen. Det blev riktigt gott!
Lägger upp receptet senare.
Är det någon som vill ha pumpa och bor i närheten är det bara att hojta till!

Nu, mot trädgården

♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella