Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 20 september 2013

Man blir glad. .

När man åker och handlar lite blommor och får en lavendel på köpet, bara så där!
Idag ska det planteras tulpaner och lite andra vårlökar.
Jag har ett nytt litet projekt som innefattar att välta ett träd!
Inte alls så avancerat som det låter. Mer om det senare!

Jag är expert på att flytta runt på perenner. Blir aldrig riktigt nöjd, för visst skulle väl den där riddarsporren passa bättre bland rosorna och den där floxen vore fin bland vallmon osv i all oändlighet.
I år har jag faktiskt inte flytta runt något än. . . Nu kliar det i fingrarna och jag tror det blir en del omflyttningar iallafall. Några buxbom ska få flytta och några av ormögonen. . . Och. . Nä det får nog räcka så.

En härligt klar och solig septemberdag har vi här.
Gäller att passa på att njuta nu och skynda sig med allt som ska hinnas med i trädgården innan frosten kommer.
Ha en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella