Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 24 januari 2015

No poo - Hur gick det sen?

Ett av det mest lästa inlägget på min blogg är det om kokosdeon.
Sen har jag inte skrivit så mycket mer om det.
Jag använder inte längre den hemgjorda deon. Framförallt för att jag tyckte det tog för mycket tid att hålla på att joxa ihop. Men den fungerar.
Nu använder jag den här, som också är utan aluminium. Det är framförallt aluminiumet jag ville undvika när jag började göra egen deo.
Har man tid och ork så finns det massor man kan göra själv, eget schampo, balsam och hudvård, men det finns faktiskt ganska mycket bra produkter att köpa.
Själv kör jag nu med Naturligtvis schampo och balsam. Men även Weledas , Urtekram, Burts bee och Naked är märken som är bra.
När det gäller ansiktscremé så återkommer jag alltid till A-creme, världens fulaste burk.
Men det finns inget bättre för en torris som jag.

Här och här har jag skrivit lite mer om no poo








Bilderna är från Apotea.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella