Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 1 februari 2015

Februari kommer med mer snö....

snö, vinter, februari, vinterväder, snökristaller


Ny månad och det fortsätter att singla ner snö. Nu får det räcka tycker jag och det har jag i och för sig tyckt ganska länge. Jag är inget stort fan av vintern.
Hönsen är inte heller några vinterälskare, nu är det ju förhöjd beredskap för fågelinfluensa så de får inte gå ut, men det vill de inte heller.
Det är som är bra med vintern är att man med gott samvete kan kura i soffan, elda i kakelugnen (är ett måste för att hålla värmen) och kolla på TV.
Ikväll är det Farmen (om man nu orkar följa det, tycker det blir knasigare och knasigare folk som är med för varje säsong....)
Sen ska jag kolla in den amerikanska versionen av Leif G W Perssons romanfigur "Backstrom". Börjar på trean i kväll.
Så nu vet ni hur min TV-kväll ser ut.
Hoppas ni har en mysig söndag.

P.S Ni glömmer väl inte att rösta på mig på Besökstoppen?

♥ ♥ ♥ 



1 kommentar:

  1. Vackert med vinter tycker jag, här har vi fått lagom med snö. Fin bild. Kram Suss

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella